XMAS Bar ze śniegiem
XMAS
pixelpixel

Údržba, bezpečnost používání hodinek Apex 4

Údržba, bezpečnost používání hodinek Apex 4

Údržba vašich hodinek APEX 4

Všechny modely hodinek COROS jsou vodotěsné, vhodné pro plavání a každodenní použití. Aby vaše zařízení zachovalo optimální vzhled a funkčnost, doporučujeme jej pravidelně čistit, zejména po fyzické aktivitě nebo vystavení potu, slané vodě nebo chlóru. Tímto postupem zabráníte zabarvení a zajistíte, že senzory a nabíjecí konektory zůstanou bez nečistot. Pro důkladnější čištění sejměte řemínek a vyčistěte jej samostatně.

Čemu se vyvarovat

Nevystavujte hodinky COROS extrémním teplotám, saunám, vířivkám, parním lázním, stlačenému vzduchu, ultrazvukovým čisticím zařízením ani chemikáliím. Vyhněte se kontaktu s UV filtrem, parfémy, DEET, repelenty proti hmyzu nebo alkoholem – mohou poškodit pouzdro. V případě kontaktu zařízení okamžitě opláchněte čistou vodou. Hodinky nečistěte ostrými nástroji.

Čištění pouzdra hodinek

Doporučujeme pouzdro umýt po vystavení slané vodě, písku, prachu, nečistotám, chemikáliím nebo po náročném tréninku.

Hodinky opláchněte čistou vodou a poté je jemně osušte bezprašným hadříkem. Pokud se na hodinkách nahromadilo větší množství nečistot, ponořte je na asi půl hodiny do čisté vody, poté je opláchněte a lehce stiskněte tlačítka, abyste odstranili zbývající nečistoty. Po vyčištění zařízení osušte bezprašným hadříkem. Zkontrolujte, zda jsou všechny otvory a štěrbiny bez vlhkosti, nebo hodinky umístěte na dobře větrané místo, aby úplně vyschly.

Mohu se koupat se sportovním hodinkami Apex 4?

Hodinky COROS lze nosit ve sprše, ale vyhněte se mýdlu a gelu – mohou oslabit vodotěsné těsnění. Po kontaktu s těmito látkami hodinky namočte a opláchněte čistou vodou.

Po koupání: Po každém plavání hodinky opláchněte čistou vodou, abyste odstranili sůl a chlor.

Péče o nabíjecí port: Nabíjecí konektory očistěte mírně navlhčenou vatou a před připojením nabíječky se ujistěte, že jsou zcela suché

Údržba řemínků sportovních hodinek Apex 4

Silikonové řemínky: Před čištěním řemínek z hodinek sejměte. Opláchněte jej čistou vodou nebo velmi jemným tekutým mýdlem. Nepoužívejte kartáče, které by mohly poškodit ochrannou vrstvu. Nechte řemínek uschnout, než jej nasadíte zpět.

 

Nylonové řemínky: Sejměte řemínek z hodinek a opatrně jej ručně vyperte jemným čisticím prostředkem nebo mýdlem. Nenamáčejte jej příliš dlouho, protože by se mohl oslabit suchý zip. Důkladně jej opláchněte čistou vodou a nechte zcela vyschnout, než jej nasadíte zpět na hodinky.

 

Údržba a nabíjení baterie

 

Hodinky COROS jsou vybaveny lithium-iontovými bateriemi. Chcete-li udržet baterii v dobrém stavu a prodloužit její životnost:

 

Vyhýbejte se vysokým teplotám: Hodinky uchovávejte mimo dosah zdrojů tepla. To se týká saun, parních lázní, horkých pramenů a dalších míst s teplotou přesahující 60 °C (140 °F).

 

Minimalizujte vystavení mrazu: Vyhněte se dlouhodobému používání hodinek při teplotách pod 0 °C (32 °F).

 

Nabíjejte pouze pomocí nabíjecího portu 5V/1A. NEPOUŽÍVEJTE kabely pro rychlé nabíjení ani powerbanky s funkcí rychlého nabíjení.

 

Pokud zjistíte, že se baterie vybíjí rychleji, podívejte se na naše tipy pro kalibraci baterie.

 

Vypnutí, restartování a resetování sportovních hodinek Apex 4

Restartování APEX 4: Podržte tlačítko Zpět (vpravo dole) po dobu 15 sekund, dokud se hodinky nevypnou a znovu se nezobrazí logo COROS.

 

Zapnutí APEX 4: Podržte tlačítko Zpět (vpravo dole)

po dobu 15 sekund, dokud se hodinky nevypnou a znovu se nezobrazí logo COROS.

 

Zapnutí APEX 4: Podržte tlačítko Zpět (vpravo dole) po dobu 15 sekund nebo dokud se nezobrazí logo COROS.

 

Obnovení továrního nastavení APEX 4:

Přejděte do: Systém > Další nastavení > Obnovit vše. Můžete také obnovit tovární nastavení pomocí aplikace COROS v sekci Profil, kde vyberete svůj APEX 4 a přejdete dolů na položku Odstranit. Obnovení továrního nastavení vrátí hodinky do stavu, v jakém byly při zakoupení, ale vaše data a aktivity v aplikaci COROS nebudou smazány.

 

Záruka a technická podpora

Otevřete aplikaci COROS a přejděte na kartu Profil (4. ikona dole).

 

Vyberte Zákaznická podpora > Kontaktovat technickou podporu.

 

Vyberte svůj produkt a popis problému. Napište zprávu popisující problém a pokud možno přiložte fotografie nebo videa.

 

Po dokončení zkontrolujte svou e-mailovou schránku, abyste se ujistili, že byla vaše žádost zaregistrována. Pokud do 24 hodin neobdržíte e-mail s naší odpovědí, postup opakujte.

pixel