Rozbitý hodinky? Zkontrolujte své možnosti
2025-09-06
Záruka, servis a reklamace – nejčastější dotazy
„Pokazil se vám hodinky v záruce"
Standardní záruka je 2 roky od doručení produktu.
prostřednictvím formuláře szkontroluj záruky nebo zkontrolujte, kdy jste produkt obdrželi
Máte 2 roky od doručení hodinek na nahlášení vady.
Oprava nebo výměna hodinek probíhá do 14 dnů od uznání reklamace.
Veškeré náklady (oprava, výměna, doprava) hradí prodejce.
Pokazil se vám hodinky po záruce
Můžete využít placený servis COROS, který poskytuje repasovaný model s 12měsíční zárukou.
Místo opravy vašeho kusu obdržíte repasované hodinky „jako nové" s roční zárukou.
1. Online přihlášení v COROS Repairs RMA online
2. Obdržíte zpětný štítek a vyberete náhradní hodinky.
3. Uhradíte servisní poplatek.
4. Odešlete hodinky.
5. Přijmete repasované zařízení.
2. Obdržíte zpětný štítek a vyberete náhradní hodinky.
3. Uhradíte servisní poplatek.
4. Odešlete hodinky.
5. Přijmete repasované zařízení.
Cena závisí na modelu a vadě (např. baterie od 59 USD, displej/tlačítka od 79 USD).
Opravené zařízení jde do zásoby repasovaných hodinek. Díky tomu je proces rychlejší, levnější a ekologičtější.
Reklamace a pravidla vrácení
Přes formulář RMA online nebo e-mailem: esklep@coros.com.pl.
Model hodinek, sériové číslo, popis vady, požadavky, doklad o koupi a fotografie vady.
14 dnů od nahlášení. Pokud neodpoví, reklamace je uznána.
RAVEN SPORT Sp. z o.o. | COROS
Panattoni City Logistics Kraków III
Ul. Dymarek 2L
31-983 Kraków
z dopiskiem „REKLAMACJA".
Panattoni City Logistics Kraków III
Ul. Dymarek 2L
31-983 Kraków
z dopiskiem „REKLAMACJA".
Ano, prodejce odpovídá i vůči podnikatelům podle občanského zákoníku.
